Страница 1 от 1

Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 15-07-2013 14:41
от boris
Когато експортирам отчет от Reception2 към АтонС, какъв репорт (не виждам конфигурация на такова нещо) трябва да се сложи в АтонС-а, за да може в меню "разнясяне на отчети" да се вижда отчета? В момента е всичко е бяло.

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 18-07-2013 16:42
от mIRCata
От СПА отчетите имат ли нещо в описанието?
Понеже това не е репорт, а текст който седи в базата и се попълва когато се генерира отчета. Едното поле е за визуалната част, едното поле е с данните за продадените рецепти.
Ако липсва описание, то значи отчета, който идва от хотела не слага нищо във полето с визуалното описание.

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 18-07-2013 19:10
от boris
От Спато отчетите имат описание.

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 19-07-2013 12:07
от boris
То идеята ми за маркиране на мини бара от reception2, май отпада заради невъзможността да се пусне отчет, ако е маркирана услуга на гост, без да има друго плащане в системата.

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 19-07-2013 14:32
от alex
Оправено за следващата версия

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 19-07-2013 17:06
от boris
Ако ще се прави нещо по този въпрос да попитам още някои неща:

Асортимента, начислен от хотела към гост се изпраща към АтонС, чак когато сметката се плати. При нулиране на нулев отчет, когато няма друга сметка платена в хотела излиза прозорец, че в отчета няма китове за ескпорт към Атонс. (можеби е проблем заради липсата на визуализацията). Така в обекта няма да може да се направи почти никога инвентаризация на минибара.
Ако някой заради някаква причина реши да направи начислената услуга на ст. 0лв, същата не се изпраща към АтонС.
Ако услугата (рецептата) бъде направено да се експортира към АтонС при начисляване, ако искам в даден момент да сторнирам услгата няма да мога, освен ако не изтрия услугата.

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 22-07-2013 11:02
от rad
Това :
boris написа:Ако услугата (рецептата) бъде направено да се експортира към АтонС при начисляване, ако искам в даден момент да сторнирам услгата няма да мога, освен ако не изтрия услугата.
е отговор на това(защо е направено да е така):
boris написа: Асортимента, начислен от хотела към гост се изпраща към АтонС, чак когато сметката се плати.
защото често се случва клиента да не се съгласи, или наистина грешно да му е начислен мини бар, например.

Примерно решение , за да излизат ревизиите, е :
1. Като се гледат наличностите, към тях да се прибавят и количествата в справка Услуги с филтър Настанени(гости).
2. За артикули, с които госта не се е съгласил - да се прави протокол и те да се сторнират от сметата му и да се изписват от склада.

т.е. остава само проблема с 0-вата цена.

Re: Репорт за отчет от Reception2

Публикувано: 22-07-2013 12:24
от alex
Корекциите в новата версия не касаят нулевата цена, а само: 1.генериране на текстов вид на експорта, 2.не се извежда съобщение, ако няма какво да се експортира към АтонС.

Проблема с нулевите цени е по-глобален. Тези услуги въобще не излизат в отчетите като цяло, ще мислим по въпроса...