Грешка на Novell!

Добрият стар Novell!! Стабилен, но потаен!
Отговори
Потребителски аватар
Backo
Мнения: 86
Регистриран: 05-11-2004 18:33
Контакти:

Грешка на Novell!

Мнение от Backo » 29-08-2005 16:47

Яни, незнам дали си видял съобщението за това го пращам отново!

:!: :!: :!:
Novell 386 Debugger
Break at F811B3A7 because of INT 3 breakpoint
EAX521768 EBX=00000000 ECX0073E0 EDX=001C79D2
ESI202C80 EDI0073E0 EBP=003FA000 ESP=00074700
EIPш11B3A7 FLAGS=00000282 (SF IF)
F811B3A7 FF057C3703F9 INC dword ptr [F903377C]=00000000

Това се получи при запис на обобщена фактура на станция в счетоводството.

Какво може да се направи? :?:
Безизходно положение няма. Това е пауза между две хрумвания!

rad
Мнения: 663
Регистриран: 12-11-2004 10:48
Име: инж. Рад Площаков
Местоположение: Варна, България
Контакти:

Възможно е да е включен режим на "дебъгер"

Мнение от rad » 30-08-2005 10:39

Int 3 обикновенно се използува за "дебъгване" на софтуер(тук програмистите биха могли да обяснят по-добре процеса). Става въпрос за код, който се изпълнява на сървъра, така че нашите програмист са "невнни", но ако е включена някоя от опциите(в AUTOEXEC.NCF или STARTUP.NCF):

SET Enable Deadlock Detection = On

SET SMP Display Spurious Interrupt Alerts = On

SET SMP Interrupt Affinity = On

SMP Developer Option = ON

Novell-a може да извади такава разпечатка на регистрите на процесора, без наистина да има сериозен проблем.

Гората с опциите е голяма, така че би могло да има и други ситуации, но да започнем със сетването на OFF на горните параметри.(за да "разбере" Novel-a за промяната сървъра трябва да се рестартира).

Благодаря на Дидо от ГХВ за идеята с "дебъг" режима.

dido
Мнения: 251
Регистриран: 06-11-2004 22:38

Мнение от dido » 01-09-2005 10:25

http://www.unrealsoft.net/forum/viewtopic.php?tW0
не че това ще ти помогне

dido
Мнения: 251
Регистриран: 06-11-2004 22:38

Мнение от dido » 02-09-2005 08:33

пробвах горните настройки ще видим дали ще дадат ефект
Лошото е че при нас в този режом влиза най-често когато има нов потребител които да работи със сторето /тогава може да достигне и до 3-4 пъти наден/, а когато няма нови потребители това се случва на 3-4 месеца по веднъж дори. Това май няма как иначе да си го обясня освен с това че новите потребители се задържат по-вече на сините екрани преди да потвърдят съответната транзакция, запис или т.н., защото четат подробно каквото пише там, а опитните потребители почти механично потвъжрадават /ама това е само едно мнооого аматьорско предположение/.
Мисълта ми беше че с оглед на това че сезона при нас свършва такова "събитие" е най-вероятно да се появи вече към пролетта.

Iani
Модератор
Мнения: 21
Регистриран: 10-11-2004 10:16
Местоположение: Sofia
Контакти:

Мнение от Iani » 20-09-2005 08:32

:)
Този екран го научих почти наизуст.
За мое голямо съжаление нямам възможност да го изследвам в детайли.
Имам само следните хипотези.
1. Това спред мен е лошо написан NLM. По всяка вероятност е свързан с мрежовата карта или (по-малко вероятно) с друга част на хардуера. Пробвай да смениш мрежовата карта с такава . за която има стандартен драйвер включен в инсталационните дискове.

2. Би могло да има ефект, ако се инсталира последния SP ( мисля, че беше 9).
3. Бих предложил на Петьо да си поиграем някой ден с Netware 5x.
4. Може да се потърси връзка с версията на клиентската част.

Факт е че никога не съм виждал такова нещи на живо при стандартна инсталация на Novell

kondev
Site Admin
Мнения: 2187
Регистриран: 02-11-2004 17:23
Име: Петър Кондев
Контакти:

Мнение от kondev » 20-09-2005 08:34

:)
3. Бих предложил на Петьо да си поиграем някой ден с Netware 5x.
А защо не и направо със 6-цата? Преди време опитите, които правихме с 5-ицата се провалиха заради bootrom-овете.

dido
Мнения: 251
Регистриран: 06-11-2004 22:38

Мнение от dido » 21-09-2005 10:13

1. Това спред мен е лошо написан NLM. По всяка вероятност е свързан с мрежовата карта или (по-малко вероятно) с друга част на хардуера. Пробвай да смениш мрежовата карта с такава . за която има стандартен драйвер включен в инсталационните дискове.

2. Би могло да има ефект, ако се инсталира последния SP ( мисля, че беше 9).
3. Бих предложил на Петьо да си поиграем някой ден с Netware 5x.
4. Може да се потърси връзка с версията на клиентската част.

1.- може и вероятно ще да е свързано с транзакциите защото май само тогава става
2.- мрежовата карта си работи безупречно и малко ми е тръдно да си представя че дава дефект на 3-4месеца по веднъж и то когао имаме нов потребител на сторето. Не знам дали драйвера и го има в стандартните, но е Intel и за раеди това се съмнявам да е в нея проблема
3. Проблема ми е с Netware 4.11, а не с 5.x
4.Intaliran e posledniq Sp проблема си продължава да съществува.
5. През "клиенската част " сме минали многопъти - не дава ефект. Гадното е че не може да се експериментира много-много защото "това" става когато има нов потребител в сторето а това е в сезон и не можем да си позволим да му отделим достатъчно време, а когато е извън сезон става на 4-5месеца веднъж и напрактика е тръдно да се екпериментира. Всичките ни опити да предизвикамепроблема "изкуственно" водят до пълен неуспех, за съжаление

dido
Мнения: 251
Регистриран: 06-11-2004 22:38

Re: Възможно е да е включен режим на "дебъгер"

Мнение от dido » 01-03-2006 18:19

SET Enable Deadlock Detection = On

SET SMP Display Spurious Interrupt Alerts = On

SET SMP Interrupt Affinity = On

SMP Developer Option = ON



НЕ ПОМАГА

rad
Мнения: 663
Регистриран: 12-11-2004 10:48
Име: инж. Рад Площаков
Местоположение: Варна, България
Контакти:

Дидо, не ON , a OFF

Мнение от rad » 02-03-2006 10:06

Дидко, хипотезата ми беше, че този екран е на умишленно предизвикана грешка - част от процеса на "дебъгването". Затова ти предлагах да ги изключиш(OFF)! :roll: !!!

Отговори